HTML

Cortez részvényei

Költészet,Történések ész osztás MINDEN

Friss topikok

  • Wadóc: Chicúúúú ^^ végre lett neked is blogod :) jó lett a vers, csak így tovább ;) luww ya (2008.10.27. 21:43) ÉÉÉSSS MEGVAN

Linkblog

ÉÉÉSSS MEGVAN

Cortez Xerxes Pizzaro-www.cfp6669.blog.hu 2008.10.27. 16:11

Igen hölgyeim és uraim vagy akik éppen nézik ezt a szart elkészült az elsö Cortez részvényes blog.Itt mindig nyomon követhetö lessz szellemi tökéim alakulása.A blog cime azért lett ilyen bonyorult mert lenyúlták az én szép nevemet basszák meg Nah költöttem én ám ehez egy verset is ünnepelni ugye

Készen áll a mü

KéSzen áll már az én blogom

költöi mü nem tagadom

lessz itt mindig szép jó dolog

sirás,rivás,móka,dalok

Legyetek hát türelemmel

Basszatok a légyherével

Hát ennyit tudtam nagy sebbel lobbal iderögtönözni nektek majd megtanulok verset irni is igérem.Nah most viszont lehet örülni mert lessz itt blog egy rahedlivel majd az idö elhozza.Meg hát én se vagyok valami nagy észfaszú ilyen gép terén szal design-ra ne tessék nagyon számitani mert nem az sem lessz ám.lessz viszont sok vers,sok beszámoló,pénz az nem lessz azt nektek kell majd adni ha már a kutya is nézni fogja azt amit én ide leirok addig viszont lehet nekem sok szerencsét kivánni akár egy kukabúvárnak a szemeteskocsiba való merülés elött

NYISSZ

 

 

 

Címkék: költészet magyarázkodás bémutatkozás cfp6669

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfp6669.blog.hu/api/trackback/id/tr85734704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wadóc 2008.10.27. 21:43:16

Chicúúúú ^^ végre lett neked is blogod :) jó lett a vers, csak így tovább ;) luww ya
süti beállítások módosítása